Email Support Services

Niezależnie gdzie się znajdujemy zawsze, gdy jesteśmy w zasięgu sieci odbieramy wszystkie Państwa zapytania i uwagi.

System automatycznie ładuje maile kilka razy dziennie, a program jest zintegrowany z naszymi urządzeniami mobilnymi, w tym telefonami, które same wyświetlają nam informacje, że dokonali Państwo jakiegoś zgłoszenia lub potrzebują wsparcia. Dzięki temu, gdy kontakt telefoniczny jest utrudniony możemy zapewnić pomoc drogą mailową.

Niekiedy taka forma kontaktu jest o tyle wygodniejsza, że pozwala przedstawić problem lub zapytanie pomimo, iż nie doszło do bezpośredniego kontaktu z GKEM. Nam również pozwala, po zapoznaniu się z treścią, na podjęcie działań i rozwiązanie tematu w możliwie najszybszym czasie, a sam Klient zostaje powiadomiony o podjętych działaniach przy pierwszym skutecznym kontakcie.

W ten sposób zapewniamy serwis zarówno telefonicznie jak i online.